10.06.2016

T-skjorte fra Made by Runi



I dag har jeg fått lov å testsy en t-skjorte for Runi. Hun har den siste tiden vært imponerende effektiv og lagt flere mønstre til barn og nå også et t-skjorte mønster til dame. Mønsteret kan kjøpes om kort tid i hennes nettbutikk.

Mønsteret består bare av 2 deler og kantebånd syes rundt ermene og i halsåpningen. Dermed er dette mønsteret noe av det kjappeste jeg har sydd på lenge! Baksiden er litt lengre en framsiden og det er helt perfekt for meg som ikke liker å vise ryggen når jeg sitter :)



Stripene er fra ByJila og disse har jeg kombinert med gul jersey og et gult vinyltrykk av en ananas med teksten "A pineapple a day keeps the worries away". Jeg ser i etterkant at det muligens er litt vanskelig å lese teksten pga stripene men sommerslig er den i hvert fall.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar