Viser innlegg med etiketten bleieposer. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten bleieposer. Vis alle innlegg

19.11.2013

Produksjonen fra de siste ukene

Det har vært litt stille på bloggen før messen og jeg fikk ikke helt vist hva jeg har lagt i det siste så derfor tenkte jeg å lage et innlegg for å vise litt hva jeg har holdt på med i det siste.


Vimpelrekke til jul med forskjellige Graziela stoffer


-------------------------------


Bleiepose  / toalettveske i lilla gjenbruksstoff

Bleiepose / toalettveske i nytt stoff. Kanskje ikke helt i Retrofant stil men jeg synes at dette stoffet var så fint at jeg bare måtte kjøpe det! Og litt farger er det jo ;-)

Bleiepose / Toalettveske i turkis gjenbruksstoff som er min yndlingsfarge!! Har klippet opp en veske til meg selv i dette nydelige stoffet.

Bleiepose / toalettveske i Tysk gjenbruksstoff med lilla fugler.

Bleiepose / toalettveske med Sovetrine elefanter på.

Bleiepose / toalettveske i grønn gjenbruksstoff med blomster.


-------------------------------


Skyformede lommebøker / vesker / clutch etter eget design. Øyne er brodert på og rammen er sydd på for hånd. Her er det god plass til mobil, penger etc.

Skyformet lommebok




-------------------------------

Vimpelrekker til både gutt og jente i gjenbruksstoffer




-------------------------------


Vesker i gjenbrukkstoff (både Graziela epler og Tyske gule fugler). Passer perfekt under armen og har god plass til å ta med alt man trenger!





-------------------------------


 Soppbamser 







-------------------------------

En ny elefant i brunfarger




-------------------------------


Armbånd som kan brukes på begge sider og som har forskjellig gjenbruksstoff på hver side.



10.10.2013

Sy, sy, sy!

Jeg fikk en pakke med de nydeligste retrostoffer i posten for noen dager og da måtte det selvfølgelig bli brukt med en gang!

Nå er jeg virkelig kommet i en periode hvor jeg elsker å sy, jeg vet ikke hvor lenge det varer men da er det bare å produsere mens jeg fortsatt synes det er gøy!

Her er litt bilder av hva stoffene har blitt til :)



Dette var et stoff som jeg fortsatt hadde liggende etter at jeg sydde dynetrekk til jenta vår. Jeg fant en oppskrift på toalettveske på nett som jeg endret litt på.



Denne retroslangen ble sydd til en kollega/venninne som har en datter som er 3 dager yngre enn vår. Faktisk hadde vi samme termin, 17. mai! Nå håper jeg at datteren hennes synes det er lit koseligere å sove i sprinkelseng :)



 Toalettveske / bleiepose i det nydelige fuglestoffet. Innsiden er sennepsgul. Denne er til salgs i min Epla butikk.



Toalettveske / bleiepose i Graziela stoff med gule og rød-oransje epler. Denne er også til salgs i min Epla butikk.



Jeg har fått en bestilling på en slik bleiepose i lilla fuglestoff som jeg skal lage en av de neste dagene. Dette stoffet er virkelig mitt yndlingsstoff og det skjærer alltid litt i hjerte å klippe opp dette stoffet og det dunker litt ekstra i hjerte når jeg skal sy. Når jeg bruker dette stoffet må jeg alltid dobbelsjekke flere ganger at jeg ikke gjør noe feil, for dette stoffet kan man bare ikke kaste bort! Bilder følger :)