04.10.2013

Link til nettsider som selger retrostoffer

Jeg har lenge sett etter retrostoffer og må være ærlig å si at det er veldig vanskelig i Stavanger å få tak i disse i bruktbutikker. Kanskje jeg ikke er flink nok til å lete, men hver gang jeg ser etter gjenbruksstoffer finner jeg ingen fine.

Noen av stoffene selges til høye priser på nettet, men jeg har nå funnet noen nettsider som har mange fine retrostoffer og som ikke er alt for dyrt (selv om det sikkert er billigere i bruktbutikker hvis man er heldig):

1. Johnny Trapez

http://www.johnnytrapez.dk/

Her kan man finne mange fine retrostoffer som ikke eralt for dyre. Man kan kjøpe barnestoffer, dynesider og puter av de fineste retrostoffene

2. Arvingen.com

http://www.arvingen.com/

Det tok litt tid før jeg fant ut at det var flere sider, men når jeg fant ut at det var mange flere fine stoffer enn det jeg først trodde vil jeg anbefale dette stedet også! Jeg har ikke handlet her selv ennå men her er det mange fine stoffer som står på ønskelisten min.

 

3. Trendsales

http://www.trendsales.no/

Her er det bare å søke så får man opp masse retrostoffer.




Jeg vil legge til linker når jeg finner flere steder som selger retrostoffer og tar gjerne imot tips fra andre retrostoff-elskere :)

1 kommentar:

  1. Hei!

    Ville bare tipse deg om tyske ebay.de - Massevis av herlige retrostoffer, både til fastpris og på auksjon. De fleste sender til Norge om du spør. Du bruker samme bruker som på Ebay.com - bare logger inn på vanlig måte.

    Mvh Ingrid

    SvarSlett