09.10.2014

Comino cap i "flower Inara"


Når Lillestoff produserer et stoff som heter Inara (datteren vår heter Inara) så er det så klart at jeg måtte kjøpe dette stoffet med en gang!! Når stoffet da også er turkis var det ingen tvil på at det skulle bli en kjole til meg selv :)




Mønsteret jeg har brukt er Comino Cap fra Kitschy Coo som jeg tidligere har sydd både kjole (se her) og t-skjorter (se her) av. Overdelen er 2-delt både fram og bak. På toppen har jeg brukt petrol farget jersey og nederst jerseystoffet som heter "Flower Inara". Jeg har lagt kjolen opp med oransje coversøm, som jeg synes ble en fin kontrast og passet godt sammen med de oransje blomstene.



Selv om blomsterstoffet kanskje er litt sommerslig tror jeg jeg kan bruke den nå til høsten også med for eksempel en svart genser over og tights under. Jeg synes at kjolene sydd etter dette mønsteret blir mye finere om man bruker belte rundt midjen.


Ha en fin (og fargerik) kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar