03.07.2014

Bursdagsgaver og t-skjorter

Det har vært en del bursdager i juni og da måtte jeg selvfølgelig sy noe til de små som ble 3 år!

Til ei jente som ble 3 sydde jeg en kjole (mønster fra Stoff og Stil) og et skjørt (mønster fra Heilt Spesiell og Jubel):



Til gutten, som også ble 3, sydde jeg en t-skjorte med biler på. Mønsteret er fra Heilt Spesiell & Jubel.
 


Jeg synes at mønstrene i boken Heilt Spesiell og Jubel er ganske små i størrelse og jeg går alltid opp en str for å få det riktig. De er også veldig smale, men det passer veldig bra til våre barn som er slanke. Hvis man har litt rundere barn ville jeg utvidet mønsteret litt.

Og så sydde jeg 2 gensere til Inara etter mønster fra Heilt Spesiell & Jubel. Kattestoffet var jeg så heldig å finne over 1 m på restebordet på Stoff og Stil.


 
Og 2 t-skjorter til Tristan (ogsp mønster fra Heilt Spesiell og Jubel):
 

 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar